Orgy girl igra

Svi likovi imaju osamnaest ili više godina.

PRVO POGLAVLJE: UVOD - BLEACHER MILFS

Imali smo neobično vruće proljeće, što mi je moglo smetati prošle bejzbolske sezone. Ali tijekom zime, nakon što sam napunio 18 godina, otkrio sam djevojke u velikom smislu. Dakle, dok sam sjedio na klupi čekajući da utakmica počne, moj instinkt je bio da se osvrnem na tribine iza nas da potražim žensko meso. Nažalost, bilo je jako malo mladih djevojaka koje su dolazile gledati našu ekipu. Međutim, to me nije spriječilo da pronađem ženke za gledanje, jer nisam imao problema s provjeravanjem mama svojih suigrača.

Nije da su sve bile bijesne ljepotice. Neke su bile zgodne, apsolutno, poput Chrisove i Peteove mame, obje vitke plavuše pušačkih tijela. Neke, poput Bradove i Kipove mame, mislim da bi gotovo svatko smatrao privlačnima. Ali bilo je nekih, poput Mikeove i Ericove mame, koje su imale malo više mesa na sebi i možda su izgledale malo starije, koje sam i dalje voljela gledati, dijelom zato što su imale velike sise, a dijelom, pa, samo zato što Xxx farmska priča bili ženski i bili su po mom mišljenju. Ne bih želio da itko drugi zna da sam žudio za tim starim mamama, ali ne bih želio ni da moji prijatelji znaju da sam žudio za bilo kojom od njihovih zgodnih mama.

Bio sam dovoljno napaljen da riskiram nekoliko puta dobro proviriti. Bilo je nekoliko mama u kratkim hlačama koje su pokazivale golu nogu. Par s golim rukama i naramenicama grudnjaka također se vide. Nije loše. Zatim je tu bila Mikeova mama, gospođa Miles, u traper suknji. Mike je bio jedan od mojih najboljih prijatelja nekoliko godina, pa je bilo čudno odjednom pomisliti na njegovu mamu kao na seksualni objekt. Povrh toga, gospodin Miles bio je moj menadžer posljednje dvije sezone, tako da je gospođa Miles bila žena mog upravitelja. Gospođa Miles bila je jedna od onih mama u kategoriji "mesnatijih", pa joj noge nisu bile najbolje. Ali bile su to noge. Gospođa Miles imala je kratku raščlanjenu kosu, bila je prilično visoka, viša od mene, malo deblja u struku i stražnjici nego što bih ja više volio. Ali imala je te lijepe velike sise.Dakle, dok je čitala časopis dok je nosila ove polunaočale, dugo sam pogledao njezine gole noge i pokušao podići njezinu suknju. Upravo tada je podigla pogled, preko naočala, i pogledala me očima. Orgy girl igra Proklet. Uhvaćen!

Nešto kasnije, na početku utakmice, bili smo na palici, a ja sam sjedio na klupi. Htjela sam se osvrnuti na O ruskoj ženi juna, ali nisam htjela riskirati da me dvaput uhvate u jednoj igri kako gledam gospođu Miles. Pokraj mene je sjedio Eric. Osjetila sam kako me Eric gurnuo i šapnuo: "Hej, Don, vidi ovo. Pogledaj Mikeovu mamu."

"Ha?"

"Pogledajte gospođu Miles. Vidite joj suknju."

Ponovno sam pogledala gospođu Miles. Traper suknja joj se prilično podigla, a koljena su joj se više raširila. Naravno, mogao sam jasno vidjeti trokut bijelih gaćica na njezinoj suknji. Prije svega, bio sam oduševljen kad sam vidio gaćice gospođe Miles. Drugo, bila sam šokirana što mi je Eric to ukazao. Eric je bio najbolji igrač u našem timu, zapravo najbolji sportaš lige, za glavu viši od nas ostalih i vrlo popularan među djevojkama u školi. Ako je ON bio voljan priznati da je uživao gledajući u suknju ove žene, osjećao sam se bolje zbog vlastite žudnje za njom.

Dok sam promatrao gaćice gospođe Miles, Eric se okrenuo prema Peteu, sjedeći mu s druge strane, i pokazao mu predstavu. Dok smo naizmjence gledali gospođu Miles, Eric je rekao: "Mislim da to radi namjerno. Slučajno sam čuo nekoliko mama kako se žale na Vitovu mamu prošli tjedan. Žalile su se na način na koji se odijeva za igre."

I ja sam se prošli tjedan sjetio Vitove mame. Na utakmicu je došla odmah s posla, dotjerana do vrha. Gđa Nippola izgleda premlada da bi bila Vitova mama. Ona je razvedena, zgodna tamnokosa ljepotica, ne baš visoka, ali ima ubojite noge i čvrsto tijelo. Primijetio sam je na tribinama kako nosi gornji dio i push-up grudnjak, kao i kratku suknju. Prokletstvo, čak sam joj vidio i do suknje, do ružičastih gaćica ispod najlonki. Ali nisam znao da su je i svi drugi primijetili.

Ponovno sam pogledao gđu Miles, A resursi za tinejdžere jesu sam se okrenuo kad nas je pogledala. “Ona nas gleda”, šapnula sam Ericu.

"Ona želi da je gledamo. Pogledaj je sada, širi se" šire!" Osvrnuo sam se i sigurno je da je gospođa Miles još više razmaknula koljena i gledala je ravno u nas.

Gospođa Miles sada je bila zaokupljena razgovorom s Kipovom mamom, gospođom Deil. Gospođa Deil imala je lijepo lice, raskošne usne i lijepu vitku figuru. Izgledala je mlađe od većine mama, ali njezina ravna smeđa kosa do ramena imala je neke vidljive sijede pramenove.

Baš kad sam se osvrnuo diveći se gospođi Deil, prekrižila je ruke, zgrabila donji dio svoje majice bez rukava i počela je povlačiti prema gore. "Sranje", prošaptala sam. Eric i Pete su me čuli i osvrnuli se točno na vrijeme da vide gospođu Deil kako navlači top preko glave, protresajući ga kroz kosu i spuštajući ga pokraj sebe na izbjeljivač. Nosila je ružičasti gornji dio bikinija. Nije to bio najotkriveniji gornji dio kupaćeg kostima koji sam vidio, a sise su joj ionako bile prilično male. fetiš govana (scat) Jebi mamicu Ali bilo je pomalo iznenađenje što je bila izložena samo u gornjem dijelu bikinija i s odrezacima na bejzbol utakmici svog sina.

I Eric i Pete zastenjali su ugledavši još jednu mamu tima na zaslonu. Gledali smo kako gospođa Deil izvija leđa i stavlja losion za sunčanje na ramena, prsa i trbuh.

Ne samo da je bilo zabavno buljiti u sve te oskudno odjevene MILF-ice, već je bilo i cool razgovarati o njima s Ericom i Peteom. Bio je tek Kada počinju nove epizode Gossip girl ljeta "dijeljenja" momčadskih mama s mojim osamnaestogodišnjim suigračima.

----------

Već sljedeća utakmica bila je još toplijeg dana, a na tribinama je bilo još oskudnije odjeće i otkrivenijih naramenica grudnjaka. Nije svaka mama bila prisutna na svakoj utakmici. Danas je bilo nekoliko mama koje nisu bile na zadnjoj utakmici. To je uključivalo i Bradovu mamu, gospođu Curtis. Imala je lijepe noge, ali su joj kratke hlače bile malo preduge da bi vidjele mnogo bedara. To nije bio slučaj s gospođom Osteen, Chrisovom mamom.Imala je vrlo kratke kratke hlačice, i dok je sjedila na tribinama prekriženih nogu, Eric i ja smo istodobno uočili njezine plave gaćice kako vire sa strane njezinih kratkih hlačica.

Stigao sam malo ranije Dijeljenje igračaka clip art utakmicu, ali nekoliko mojih suigrača je već bilo tamo, motajući se oko bekstopa i tribina. Vidio sam Brada i Tima u gornjem redu na tribinama, a Petea i Erica kako silaze. Eric mi je prišao i promrmljao: "Popni se do vrha tribina."

"Zašto?"

"Gospođa Deil ne nosi grudnjak. Bluza joj je otvorena i vidi joj se cijela sisa!"

Podigla sam pogled prema tribinama, gdje su sjedili Brad i Tim. Pokraj njih je bila gospođa Deil, koja je nosila bijelu pamučnu bluzu bez rukava, spuštenu sprijeda. Činilo se da je otvoren, a Brad i Tim su se penjali jedan preko drugoga kako bi ga bolje vidjeli.

Popeo sam se do tribina i stao pokraj Tima, pretvarajući se da vodim mali razgovor s njim. Ali zapravo sam stajao iznad gospođe Deil. Naravno, gornji dio joj je bio otvoren i mogao sam joj vidjeti cijelu desnu sisu. Bio je malen, blijed u usporedbi s ostatkom njezinih prsa i bio je pokriven smeđom bradavicom s manjim areolama. Lako se vidjela njezina bradavica veličine gumice. Jebati. Vidim sisu. Moja prva gola sisa, i to na odrasloj ženi. Zadržao sam se koliko sam se usudio prije nego što sam se spustio niz tribine i podijelio svoje iskustvo s Ericom i Peteom, koji su vidjeli istu stvar. Dok su Brad i Tim silazili niz tribine, Shawn Ruskinja ona Bill su ih zamijenili. Nas sedmero vidjelo je maminu sisu našeg suigrača i o tome se pričalo na klupi tijekom većeg dijela utakmice.

Pri kraju utakmice, Eric mi je rekao, "Gledaj Kyleovu mamu odmah nakon utakmice."

"Rado", našalila sam se, misleći na gospođu Kreske, Kyleovu privlačnu mamu. "Zašto posebno?"

"Zadnje dvije utakmice, kad je trener Miles svima govorio o sljedećoj utakmici, prišla mi je iza leđa i trljala se o mene."

"Natrljao se o tebe?"

"Da.Pritišće sisu na moje rame. Ako to opet učini, posegnut ću unatrag i 'slučajno' joj protrljati macu ili tako nešto."

Ono što se događa odmah nakon utakmice je da menadžer podsjeća igrače kada i gdje je sljedeća utakmica ili treninzi, te u koje vrijeme trebaju biti tamo. Mnogi su se roditelji također okupili okolo kako bi čuli što ima za reći. Pa sam se nakon ove igre malo povukao i gospođa Kreske je pronašla put do Erica i stala iza njega. Budući da je Eric bio najviši u timu, ona ne bi stajala tamo da bolje vidi. Gđa Kreske kao da je pritiskala svoju lijevu sisu u Ericovo desno rame. Pretpostavljam da je gospođa Kreske imala sise B šalice, bila je još jedna slatka brineta, ali kosa joj je bila kraća od većine mama. Jebi mamicu jebanje sa gazdaricom Bila je pomalo vatra; niža od većine mama. Ne bih je nazvao vitkom, imala je malo mesa na sebi, ali je izgledala kao da je vježbala. Često sam se divio njezinim tvrdim bedrima i njezinoj okrugloj guzici kad je nosila uske kratke hlačice.

Stajao sam odmah iza gospođe Kreske i gledao je kako izvija leđa i pritiska lijevu sisu u Ericovo rame straga. Bio je u pravu; radila je to namjerno. Činilo se da Eric odgovara polaganim trljanjem ramena naprijed-natrag preko njezine sise. Bilo je erotično gledati tuđu "predigru" s mamom.

Eric je spustio desnu ruku na bok i pustio je da klizne malo iza njega. Kao što je prijetio, činilo se da pokušava dotaknuti gospođu Kreske. Pritisnuo je nadlanicu u njezino međunožje. Gospođa Kreske nije gubila vrijeme na izvijanje bokova prema naprijed kako bi pritisnula svoju macu u Ericovu ruku i malo je suptilno brusila. Sve se to dogodilo u nekoliko sekundi, prije nego što je trener Miles završio s razgovorom i grupa se razišla.

Ovo je učinilo jednu mamu koja nam je pokazala svoje gaćice, jednu koja nam je pokazala svoje sise i jednu koja je trljala svoje sise i macu o jednog od nas. To su bile tri napaljene mame koje smo pronašli od trinaest timskih mama.I još je bilo rano u bejzbolskoj sezoni i ljetu.

DRUGO POGLAVLJE: TRENEREVA ŽENA

Sljedeće subote otišao sam do Mikeove kuće prije treninga. Bio je to prvi put da sam vidio gospođu Miles od utakmice u kojoj nas je bljesnula gaćicama. Bio sam prilično siguran da je to bilo namjerno, ali ako i jest, zaključio sam da je to vjerojatno za Ericovu korist, koji je bio tako popularan među djevojkama. Možda su ga i starije žene smatrale privlačnim. Ali danas sam odmah uhvatio drugačiji ugođaj gospođe Miles. Ne mogu to objasniti, samo pogled i nešto u njezinom glasu kada je rekla, "Zdravo, Don," uz blagi osmijeh. Gospođa Miles nije bila posebno odjevena. Na sebi je imala hlače za trčanje i majicu. Ali majica je bila dovoljno uska i pripijena da sam stalno gledao u njezine velike sise kad god bi prošla kroz obiteljsku sobu. Čak su i zanjihali dio njezinog grudnjaka. Bila je krupna žena, viša od mene i širokih ramena. Njezina velika okrugla guza pomicala se u tim pripijenim hlačama i mislim da je i mene uhvatila kako buljim u njezinu guzicu.

Trener Miles je rekao da će otići premjestiti hrpu malča koja je stajala na prilazu. Izašao je van i mogao sam čuti njegovu lopatu kako struže po pločniku, zatim kako mu se cijev kotača kreće po dvorištu. Mike i ja smo razgovarali u dnevnoj sobi, kad sam čuo njegovu mamu kako doziva iz hodnika. "Mike, sad moraš ići kositi travnjak!"

"Mama, ja ću to učiniti nakon treninga, Don je sada ovdje", odgovorio je Mike.

"Ne, ti to učini sada. Don može ići igrati video igrice u tvojoj sobi na pola sata", rekla je gospođa Miles. Nakon još malo svađe, Mike je odustao od borbe i izašao na bočna vrata pokositi travnjak. Zbog toga sam ostao u kući sam s gospođom Miles. Odšetala sam niz hodnik prema Mikeovoj spavaćoj sobi, u kojoj sam provela dosta vremena tijekom godina. Znao sam gdje su njegove video igre.

Dok sam prolazio kroz spavaću sobu Mikeovih roditelja, vrata su bila širom otvorena i bacio sam pogled unutra sa svoje desne strane. Pokraj kreveta stajala je gospođa Miles. Potpuno gola.Buck gol. Puni frontalni. Stao sam mrtav u mjestu i zurio, spuštene čeljusti. Tu je bila, njezine velike bijele sise točno tamo, pokrivene velikim tamnim areolama i debelim bradavicama. Oči su mi se pomaknule prema dolje preko njezina zaobljenog trbuha do debelog trokuta smeđih stidnih dlačica.

Gospođa Miles samo je šutke stajala, s mrtvim izrazom lica. Očekivao sam da će skočiti i pokriti se ili zacviliti ili tako nešto. Ali ona je samo stajala, držeći svoje bijele gaćice u Penis veličine tinejdžera ruci, a drugu ruku na boku. Napokon sam prekinuo pogled i teturajući krenuo niz hodnik do Mikeove sobe.

Sjedio sam na Mikeovom stolu, a srce mi je ubrzano kucalo. Je li zaboravila da sam u kući. neplanirana jebačina price Je li bila ljuta. Nisam mogla izbaciti te velike sise i velike areole i duge javne dlake iz glave. Upravo sam vidio odraslu ženu - golu!

Vani sam mogao čuti Mikeovu kosilicu, kao i kako trener Miles struže lopatom. Zatim sam čuo ženu trenera Milesa kako hoda niz hodnik prema meni. Spremao sam se na grdnju ili tako nešto. Gospođa Miles je ušla u sobu, sada noseći kratki bijeli ogrtač, vezan sprijeda. Stajala je oko dva metra ispred mene i stajala iznad mene dok sam sjedio na stolcu. Imala je onaj mrtvi izraz lica. "Don!" rekla je, svojim hrapavim glasom.

"Da?" Odgovorio sam.

Kutovi njezinih usana podignu se u osmijeh zatvorenih usta. "Je li ti se svidjelo što si vidio?"

Je li to bilo trik pitanje. Zastao sam, a zatim odgovorio 'Da'.

"Želiš li vidjeti još?"

Mislio sam da sam sve vidio, ali sam odgovorio: "Da."

Bez više riječi gospođa Miles odvezala je svoj ogrtač i otvorila ga kako bi opet pokazala svoje velike sise i dlakavi grm. Brzo je skinula odjeću s ramena i spustila je iza sebe na tepih.

Oči su mi bile u razini iznad njezina trbuha. Oči su mi prelazile s njezine mace na sise, uzimajući ih, pregledavajući ih. Sise su joj se malo spustile, ali bile su tako velike i udaljene samo nekoliko centimetara. Bilo je nekih nesavršenosti na njoj, ali nije me bilo briga.Bila je to odrasla žena, potpuno gola osim nekih velikih bijelih okruglih naušnica, i pozirala mi je. Nisam znala što da radim. Gđa Miles napravila je sljedeći potez umjesto mene. Raširila je noge, pomaknula se naprijed i spustila svoju golu zadnjicu na moje krilo. Obavila me golim bedrima, spustila toplu guzicu na moje gole noge i izbacila prsa naprijed.

"Možeš me dirati", rekla je. Ispružio sam ruku i položio oba dlana na njezine gole sise, koje su bile nekoliko centimetara od mog lica. Čvrsto sam opipao njezine teške dinje dok je stavljala ruke na moja ramena. "Ooh, tako čvrsto mlado tijelo", gugutala je svojim hrapavim glasom. Pritisnula je tijelo prema naprijed, sve dok joj se brežuljak mace nije trljao o moj tvrdi kurac u mojim kratkim hlačama. Polako me zgrčila dok se saginjala i otvarala usta. Otvorio sam svoje i spustio usne na njezine. Zavukla je jezik u moja usta i French me poljubio dok smo se stisnuli jedno uz drugo. Svjestan da nemamo puno vremena, kliznuo sam desnom rukom niz njen bok i obuhvatio joj brežuljak mace preko šume grubih stidnih dlaka.

Gospođa Miles lagano se podignula, zgrabila moje kratke hlače za struk i povukla ih prema dolje. Podigao sam stražnjicu sa stolice, a velika snažna žena mi je povukla kratke hlače i bokserice dolje do koljena, a zatim ih povukla do mojih gležnjeva. Svojim dugim prstima obuhvatila je moj tvrdi kurac i ubrzano ga gladila, dok sam je ja nastavio ljubiti i lijevom rukom milovati joj sisu. Moj desni kažiprst pronašao je njen mokri prorez zakopan u stidne dlake i gurnuo sam ga unutra. ujak jebač Jebi mamicu Bilo je toplo i podmazano kao ništa što sam ikada prije osjetio.

Gospođa Miles povukla je moju ruku sa svoje mace, usmjerila moj kurac prema njoj i uvukla mi glavu kuraca unutra. Zabacila se naprijed, a njezina vruća maca progutala je cijeli moj kurac. Dovraga, jebem ženu!

Mama moje prijateljice stegnula je svoja velika bedra oko mene i počela gurati kukove unutra i van. Moj je kurac ulazio i izlazio iz nje dok me omotala rukama. Lice mi je bilo priljubljeno uz njena Riječ djevojka Chuck sam ruke na njezinu stranu, zatim na njezine bokove, a zatim preko njezinih guznih obraza, zarivajući prste u njezino guzice.

Bio sam svjestan da imamo vremenska ograničenja. Zujanje kosilice i struganje lopate vani podsjetili su me da bi svakog trenutka moj prijatelj mogao ponovno ući u kuću i vidjeti me Baka i stara ševim njegovu mamu ili bi me moj bejzbolski menadžer mogao uhvatiti kako ševim njegovu ženu. Gospođa Miles mi je dahtala u uho. Moj je kurac trnuo od mekog skliskog trenja klizećih maca.

Gospođa Miles izvila je leđa, zbog čega su joj se sise podigle do mog lica. Iskoristio sam priliku da se zavučem između njezinih sisa, ližući između njih. Zatim sam brzo poljubio njenu desnu sisu, sve dok moje usne nisu pronašle njenu debelu bradavicu. Usisao sam ga u usta, i polizao. Gospođa Miles je promuklo zastenjala. "Ohhhh!"

Dok je gurala bokove, gospođa Miles počela je poskakivati ​​gore-dolje na mom krilu, uzrokujući brže trenje moje kite. Prestao sam je pipati po tijelu, čvrsto sam je zgrabio za bokove i zabio se u nju što sam brže mogao. Izvio sam se naprijed i osjetio kako mi se njezine sise pritišću u prsa. Stolac je škripao, ali sam zaboravio na zvukove vani ili na to tko bi mogao ući. Moj jedini cilj u životu u tom trenutku bio je ejakulirati u macu gospođe Miles. Približavao sam se. Mogao je u tom trenutku ući sam trener Miles, a ja ne bih prestao ševiti njegovu ženu. Gospođa Miles ispuštala je zvukove koje nisam očekivao da ću ikada čuti od prijateljeve mame. Zvučala je poput životinje iz zoološkog vrta, gunđala mi je u uho. "Hugh Hugh Hugh!" Kao vlak.

Gola koža gospođe Miles počela se znojiti. Okretala je kukove u krug dok je zabijala. Prsti su joj se zarili u moja ramena. Zatim me stisnula svojim velikim bedrima u stisak poput škripaca i zastenjala. Uzeo sam trenutak da joj pogledam lice. Usta su joj bila otvorena, a oči zatvorene. Mogao sam vidjeti bore na njezinom licu koje nikad prije nisam primijetio, jer se činilo da je boli. "OHHHHHHHHH!"

Bez gotovo ikakvog upozorenja čak i samoj sebi, izgubio sam kontrolu i izlio hrpu sperme u macu gospođe Miles. Izvio sam se i dopustio joj brojne druge napade. Gospođa Miles počela je drhtati i tresti se na meni, kao da ima napadaj. Tijelo joj se treslo po meni i mislio sam da će me baciti sa stolca. Držao sam se i pokušavao je zadržati usredotočenu na sebe. "GRRRRRRR. UNNNNGGG!"

Baš kad sam konačno završio sa svršavanjem u nju, gospođa Miles je usporila svoje guranje, dok se konačno nije srušila na mene. Osjetio sam njezinu mrtvu težinu na svom krilu i na ramenima dok je teško dahtala.

Zatim se bez riječi velika majka podigla s mene, puštajući moj kurac da sklizne iz njezine mace. Ustala je i odmaknula se. Bacio sam posljednji pogled na njezinu zamršenu kosu i viseće sise dok se sagnula i podigla svoj ogrtač. Imao sam jedan čudan kratkotrajan trenutak nelagode i skromnosti kada sam shvatio da mi je kurac vani ispred prijateljičine mame. Upravo je oblačila ogrtač kad smo začuli otvaranje stražnjih vrata. To me vratilo u stvarnost, brzo sam ustao i počeo navlačiti svoje kratke hlače i bokserice. Gospođa Miles se okrenula i zavezala ogrtač dok je bez riječi izlazila kroz vrata i požurila niz hodnik. Nekoliko sekundi kasnije, Mike je ušao u spavaću sobu. Rekla sam mu da moram u kupaonicu, a dok sam išla niz hodnik, čula sam kako tuš teče u glavnoj kupaonici gospođe Miles. Kad sam obrisao kurac i oprao ruke, te izašao iz kupaonice, trener Miles je također bio u kući. Nekoliko minuta kasnije, baš kad smo krenuli na trening bejzbola, gospođa Miles izašla je iz svoje spavaće sobe i pozdravila se s nama. Dok sam izlazio kroz vrata, uzvratio sam pogled prema njoj, a ona mi se blago nasmiješila.

TREĆE POGLAVLJE: BLEACHERFINGER

Sljedeća utakmica bila je hladnijeg dana pa sam se bojao da na tribinama neće biti puno za vidjeti. Otišao sam do parka jer su mama i tata bili zauzeti i dolazili su kasnije.Ranije je padala kiša, pa je utakmica neposredno prije naše bila odgođena. Dakle, ne samo da sam Orgy girl igra čekao prije nego što je moja igra počela, već mi je i bilo hladno. Tribine su bile pune, jer su roditelji iz prve i naše kasnije utakmice bili prisutni. Popeo sam se s desne strane tribina i pronašao mjesto pokraj Bradove mame, gospođe Curtis, na rubu gornjeg reda. Njezin drugi sin igrao je na početku utakmice. Gospođa Curtis je rekla, "Bok, Don", dok sam se stisnuo pokraj nje s njezine desne strane. Gospođa Curtis imala je deku preko nogu; tako je bilo hladno. Vidio sam po njezinim golim listovima da ispod pokrivača nosi kratke hlače. Umorio sam se da gospođi Curtis dam njezin prostor, ali bili smo bokom uz bok jedno uz drugo. Činilo se da gospođa Curtis ne želi vlastiti prostor. Osjetio sam kako njezina desna noga pritišće moju lijevu nogu. Nije mi smetao kontakt.