Smooth ass shemales

Ranije ovog tjedna razgovarao sam sa Steveom telefonom o tome da ćemo Kim i ja posjetiti njega i Pam u njihovoj kući blizu Orlanda. Napisao sam nekoliko priča o našem susretu prije nekog vremena na plaži Haulover. Svi smo bili prilično zaposleni i nismo uspjeli naći vremena za okupljanje od Haulovera. Napokon smo našli vremena i planirali provesti vikend kod njih.

Kim i ja smo rano u petak otišli s posla i vozili se više od sat vremena od našeg područja Tampe kući do njihovog. Dok smo napuštali međudržavnu autocestu i vozili se seoskim cestama, moj um je počeo lutati i razmišljati o tome što bi se moglo dogoditi tijekom vikenda između nas četvero. Nekoliko dana koje smo proveli zajedno u Miamiju svakako su bili nezaboravni. Napokon smo stigli do njihove kuće, koja se nalazi na oko 10 hektara zemlje. Dok smo se vozili dugim prilazom, vidjeli smo Pam Vodič za preživljavanje Priručnik za tinejdžere Stevea kako izlaze poželjeti nam dobrodošlicu. Kad sam zaustavio auto, Pam je otvorila Kimina vrata i gotovo uskočila u auto da je zagrli. Njih dvoje su postali prilično dobri prijatelji, iako putem telefona, e-pošte i SMS-a. Dok su djevojke brbljale, Steve i ja smo odnijeli torbe Analni seks velikih kuraca auta u njihovu gostinjsku sobu.

Dok smo ulazili u gostinjsku sobu, komentirao sam da je to prokleto lijepa gostinjska soba. Bila je to više mala glavna spavaća soba s vlastitom velikom kupaonicom.

Steve je rekao da su sagradili ovu sobu za goste koji žele duže boraviti.

Pam nam je donijela nekoliko piva i svi smo izašli na lanai s ekranom. Budući da se bližila večera, Steve je zapalio roštilj i napravio večeru za nas. Nas četvero smo čavrljali kao da se družimo svaki dan. Steveove kulinarske vještine na roštilju bile su prilično impresivne, dok smo uživali u obroku. Nakon što smo završili s jelom, svi smo se bacili pospremiti od večere i vratili se u lanai na još pića i razgovora.

Bila je prekrasna proljetna večer na Floridi, vrijeme je bilo savršeno i jedini zvukovi bili su naš razgovor i neke melodije koje su svirale u pozadini.Nakon nekog vremena Pam je pitala želimo li dopuniti piće. Svi smo bili spremni za još jedan krug. Kad se Pam vratila s našim pićem, rekla je da je spremna ući u hidromasažnu kadu i pitala je želimo li joj se pridružiti.

Kim je rekla: "To zvuči dobro."

Steve i ja smo se složili.

Pam je rekla "Idemo" i brzim pokretom povukla svoju haljinu preko glave i položila je preko naslona stolice, skinula gaćice Sestra blizanka gola spustila ih na istu stolicu. Kad se okrenula i krenula prema hidromasažnoj kadi, rekla je: "Bolje vam je da se skinete goli i uđete u kadu."

Dok sam gledao Pamine slatke guzice koje su se pomicale dok je išla do kade, Kim, Steve i ja smo ustali, skinuli odjeću i otišli do vruće kade. Kad smo stigli do kade, Steve i ja smo pustili Kim da se popne stepenicama prije nas. Smooth ass shemales Gledao sam, kao što sam siguran da je i Steve učinio, Kimino dupe dok se penjala uz stepenice i bacio pogled na njezinu macu dok je prelazila preko ruba kade. Steve i ja pridružili smo se damama i sjeli pokraj naših supružnika.

Voda je bila sjajna, ni pretopla ni prehladna. Nakon 10-ak minuta sjedenja i razgovora u hidromasažnoj kadi čuli smo zvono na vratima.

Steve je rekao "Pitam se tko je to dovraga" i izašao iz kade, brzo se osušio i umotao u ručnik.

Pam je rekla: "Morao je biti netko koga poznajemo, ovdje nemamo odvjetnike."

Čuli smo Stevea i još jedan muški glas u kući kako dolaze do lanaija. Steve je izašao i upoznao nas s Jerryjem. Steve je rekao: "Jerry je moj i Pamin jako dobar prijatelj."

Pam je oduševljeno pozdravila Jerryja i rekla "Drago mi je vidjeti te i drago mi je što si došao."

Jerry je rekao da je vani bez ikakvih planova za petak navečer i mislio je svratiti na nekoliko minuta.

Steve je rekao: "Samo smo popili nekoliko pića i odmarali se." Pitao je Kima i mene smeta li nam što se Jerry druži s nama.

Kim i ja smo rekli "Ne, uopće ne."

Pam je rekla: "Pa, Jerry, uzmi pivo, skini guzicu golu i uđi."

Steve je ispustio ručnik i vratio se u kadu.

Jerry se nije sramio svoje golotinje i brzo nam Liječenje analnog krvarenja pridružio u kadi.

Pam nam je ispričala o Jerryju rekavši da su Jerry i njegova bivša supruga Madeline godinama bliski prijatelji. Nadalje je rekla da su se razveli prije otprilike šest mjeseci i da se Madeline preselila u Atlantu zbog svog posla. Rekla je da su zajedno odlazili na odmor i da su ostali prijatelji s oboje.

Steve je rekao: "Igramo golf i družimo se zajedno."

Pam je rekla "Postajem natopljena vodom, odnesimo ovo unutra." Prvo je izašla i isprala se pod tušem, uzela ručnik iz ormara na lanaiju i obrisala se pokazujući nam na ormar za ručnike. Rekla je: "Osušite se jednim i upotrijebite drugi za omot ako želite."

Svi smo slijedili primjer tako što smo se istuširali, osušili i otišli unutra u radnu sobu gdje smo sjeli i nastavili naš razgovor. Jerry, Kim i ja sjedili smo na velikom dijelu, Steve i Pam sjedili su nasuprot nas na sofi.

Jerry je pitao živimo li u blizini.

Rekao sam Jerryju da živimo blizu Tampe.

Pitao je kako smo se upoznali.

Pam je uskočila i rekla: "Upoznali smo se na plaži Haulover tijekom malog odmora i svi smo se odlično slagali i na kraju proveli neko vrijeme zajedno." Pitala je želi li netko dopunu.

Jerry je rekao "Spreman sam."

Za minutu ili dvije Pam se vratila s Jerryjevim pivom. Ono što je učinila nakon što je Jerryju dala njegovo pivo stvarno me zbunilo. Pustila je da joj ručnik padne na pod, kleknula ispred Jerryja, otvorila mu ručnik, uzela mu kurac u usta i počela ga sisati.

Steve je rekao: "Pam ti je propustila reći da smo jako, jako dobri prijatelji s Jerryjem i Madeline."

Sada sam bio Soulja boy gole slike siguran da će se neka akcija između nas dogoditi tijekom vikenda, ali ovo je bilo iznenađenje.

Dok je Pam skrenula pozornost na Jerryjevog vojnika, maknula ga je iz usta, pogledala prema nama i rekla: "Nadam se da nitko nema ništa protiv ako pomogne Jerryju u vrijeme njegove bračne tranzicije."

Kim i ja smo šutjeli dok smo ih gledali. Počela Smooth ass shemales osjećati poznato komešanje u preponama.Pogledao sam mimo Kim u njih dvoje, dok je Kim sjedila između Jerryja i mene. Dok sam ih promatrao, primijetio sam da ih Kim pozorno promatra. Počeo sam joj lagano trljati leđa i ljubiti joj rame. Slobodnom rukom milovao sam joj lijevu dojku preko ručnika. Dok sam to činio, ona je nastavila gledati Pam & Jerry i činilo se da je u redu s mojim udvaranjima. Povukao sam njezin ručnik kako bi se otvorio i kako bih imao pristup njezinim grudima. Kad sam otvorio ručnik, podigla je ruku i ja sam otvorio ručnik potpuno otkrivši prednji dio njezina tijela.

Steve je i dalje sjedio nasuprot nama s otvorenim ručnikom i polako se gladio dok je gledao kako mu se žena muva prijatelja.

Jerry je sada bio u punom sastavu, s nečim što je izgledalo kao otprilike osam inča. Dok je primao Paminu usmenu zahvalnost, prošao je prstima kroz njezinu kosu i gledao Kimino tijelo. Pam je pustila Jerryja iz svojih usta i popela mu se na prsa gdje je pronašla njegova usta i počela ga ljubiti. Ne prekidajući njihov poljubac, Pam se namjestila tako da su joj noge opkoračile Jerryjeve noge dok je čučala iznad njegovog uspravnog penisa. Posegnula je između nogu da uhvati Jerryjev kurac i zadržala ga, poravnavajući ga s ulazom u njezinu macu. Polako se spustila na Jerryja prihvaćajući svaki njegov centimetar dok nije bila potpuno nabodena. Prekinuli su poljubac kad je Pam stavila ruke na Jerryjeva ramena i okretala bokovima prema Jerryju.

Kim je bila hipnotizirana gledajući kako se par ševe samo metar od nje. Mislim da nije skidala pogled s njih. Bila je naslonjena na sofu s lijevom nogom preko moje desne noge. Moja je ruka sada trljala vrh njezina proreza. Dok sam pomicao ruku dalje prema dolje, ona je još više otvorila noge da mi omogući pristup. Kad sam stigao malo dalje, prst mi je dosegao njenu mokru macu. Lako sam gurnuo prst u nju. pišanje u usta Diplomiranje Dahnula je dok sam prstom pomicao njezinu macu.

Pogledao sam i vidio kako se Mike i dalje miluje dok je naizmjenično gledao kako se njegova žena diže i spušta na Jerryjev kurac, a moji prsti istražuju Kiminu macu.

Pam je ustala od Jerryja i povukla obližnji veliki otoman prema sekciji. Zatim je ustala na sve četiri na otomanu s stražnjicom okrenutom prema Jerryju. S naše pozicije na sekciji, njezina maca i guzica bili su potpuno otkriveni. Pam je uzvratila pogled prema Jerryju i lagano se udarila po lijevom guzici, dajući Jerryju znak da ustane. Jerry je dobio iza nje, poravnao svoj penis s njezinom macom i gurnuo je u nju. Uhvatio ju je za bokove i počeo polako ševiti.

Pam je pozvala Mikea da "Donesi mi svoj kurac, dušo."

Mike je stao ispred Pam gdje je ona gladno uzela njegov kurac u usta i počela ga sisati dok ju je Jerry ševio malo brže.

Rekao sam Kim da legne na trbuh na odjeljak. Dok se namještala na jastucima, spustila je glavu tako da je gledala izravno u Jerryjevo dupe i jaja kako se kreću naprijed-natrag dok je ševio Pam. Dok sam joj raširio noge, mogao sam vidjeti gdje joj je sok od mačkice tekao niz šav i napravio sjajnu prevlaku na njenom šupku. Namjestio sam se iznad nje i uperio svoj čvrsti kurac u njezinu macu i spustio se sve dok nisam našao njenu vlažnost. Bez otpora, moj je kurac lako prodro u njene mačkice. Bio je to nevjerojatan osjećaj. Bila je tako mokra i vruća. Uvukao sam ga što sam više mogao i samo ga tamo držao. Počela je micati guzicom uokolo tako da je moj kurac dodirivao unutarnje dijelove njezine mace da ju je natjerala da se izvija i stenje. Cijelo vrijeme je držala pogled na ševi koja se odvijala ispred nje.

Pogledao sam naša tri prijatelja i izgledalo je i zvučalo kao da se Mike sprema ispuhati svoj teret. Pam se odmaknula od Mikeovog penisa i krenula naprijed tako da je Jerry ispao iz njezine mace. Prevrnula se na leđa, podigla i raširila noge. Jerry se brzo vratio u nju, uhvatio je za koljena i počeo je jebati. Mike je stao iznad nje i spustio svoj kurac do njezinih usta gdje ga je brzo ponovno počela sisati.

Kad je Pam legla na leđa i Jerry ušao u nju, Kimina je ruka prešla na njezin klitoris i počela masturbirati dok sam je ja ševio. Pitam se je li pogled na Pam koja je bila širom otvorena i vidjela kako Jerryjev penis ulazi i izlazi iz te mace i njegova jaja koja brzim tempom odskaču od njezine guzice bio razlog zašto je bila tako vruća i mokra.

Čuo sam kako je Mike počeo gunđati i kad sam ga pogledao, trzao se nad Paminim sisama. U nekoliko sekundi je prskao svoj teret po njezinim sisama. Jerry ju je sad brzo i snažno ševio. Zvukovi njegovih jaja kako udaraju po njezinoj guzici, Pam koja je plakala od zadovoljstva, njezine sise koje su poskakivale naprijed-natrag na njezinim prsima i osjećaj Kimine mace omotane oko mog kurca približavali su mi se, ali htio sam izdržati.

Jerry je rekao "Evo ga" dok je nastavio pumpati. Pustio je glasno zastenjati i pumpao svoj teret u Paminu macu. Dok su mu se jaja praznila, korak mu je usporavao sve dok konačno nije zastao sav zakopan u njezinu macu.

Nastavio sam jebati Kim dok je mazila klitoris. Oboje smo bili fiksirani na Jerryjev kurac koji je bio skriven unutar Pam. Oboje smo plakali od strasti dok smo gledali. Jerry se povukao od Pam, okrenuo i promatrao nas. Pamine su noge još uvijek bile razdvojene i mogli smo vidjeti kako su joj usne zjapile od Jerryjeve debljine. Kim je sada počela svršavati i glasno je vrištala dok je doživljavala orgazam. Diplomiranje film Dok je svršavala, mogao sam vidjeti kako Jerryjev mornar počinje trčati iz Pamine mace i niz puknuće njezine stražnjice i preko njezine guzice. To je bilo to za mene, izbio sam u Kiminu macu kao napumpan koliko sam vrijedio. Bio je to definitivno jedan od najintenzivnijih orgazama koje sam ikada doživio. Srušio sam se na Kimina leđa i ostao ležati na minutu.

Kad sam sjeo da dođem do daha, vidio sam naše prijatelje kako sjede na otomanu i gledaju u nas. Kim je sjela i naslonila se na sekciju.

Istaknuo sam da četvero od nas petero ima svjetlucave intimne dijelove tijela.

Svi smo se nasmijali.

Pam je rekla: "Bolje da se pospremimo, cure u našu kupaonicu, a dečki u gostinjsku."

Nakon što smo sve počistili, našli smo se u radnoj sobi.

Noć tu nije završila. Više detalja o toj noći nalazi se u sljedećem poglavlju.