Nigerijske djevojke gole

Angela me nazvala na mobitel i rekla: “Auto mi je toliko prljav da me je neugodno vidjeti me u njemu. Zašto se ne bismo našli u autopraonici i možete oprati i moj auto i svoj kamion i to u isto vrijeme.”

Rekao sam joj: "Dobro, nisam zauzet, možemo se naći tamo za 10 minuta".

Bio sam malo sumnjičav. Angela obično ne sudjeluje ni u kakvom održavanju vozila, pa me tjera da ih nosim jedno po jedno u lokalnu samoposlužnu autopraonicu. Ali ako je bila voljna pomoći, bio sam za to.

Srela me na prilazu Supper Suds. Spustivši prozor, rekla je: „Svratit ću u jednu od uvala. Zaustavite se u sljedeću uvalu.”

Gledao sam kako zauzima zaljev u sredini. Uvukao sam onaj do njega. Izašavši iz kamiona otišao sam do zaljeva u kojem je bila.

Moj um i tijelo bili su uzdrmani kad sam došao iza ugla i ugledao svoju prelijepu ženu kako stoji tamo u najkraćoj crnoj suknji u kojoj sam je ikad vidio.

Suknja, koja je valjda bila nova, jedva je pokrivala njezinu lijepo zaobljenu guzicu. Noge su joj izgledale tako nevjerojatno da Nigerijske djevojke gole je trebao trenutak da primijetim da suknja nije sve što je neobično. Nosila je jednu od mojih bijelih majica bez rukava. Kad se okrenula prema meni, oči su mi bile prikovane za njezine uspravne bradavice čiji su obrisi Oblizni joj usne vidljivi kroz lagani materijal njezine košulje.

Angela ima prekrasne sise. Često sam je pokušavao uvjeriti da bi trebala nositi ružnije majice, dopuštajući više muškaraca da uživaju u pogledu na žensku košulju. Unatoč mojim molbama, do danas je u izlascima uvijek nosila grudnjak.

Gledajući me s đavolskim osmijehom rekla je "jesi li iznenađen".

Nisam mogao odgovoriti. Ali siguran sam da je po tome kako sam stajao otvorenih usta mogla reći da sam doista iznenađen.

Rekla je: “Odlučila sam sama oprati auto. Želite li gledati?"

Promucao sam "da".

Autopraonica Supper Suds nalazi se tik uz autocestu na vrhu malog brežuljka. Radnim danom kasno poslijepodne autopraonica je bila prazna.Od uzbuđenja zbog njezine oskudne odjeće i mogućnosti da se netko odveze da opere auto, prolazili su me po cijelom tijelu. Smjestio sam se na otvor štanda i svu svoju pažnju usmjerio na suprugu.

Angela je ovo dobro isplanirala. Posegnula je na stražnje sjedalo i izvadila kantu i rukavicu za pranje automobila.

“Obrati pozornost”, rekla je dok je prolazila pokraj mene i zašla za ugao do sudopera montiranog na vanjskom zidu. Gledao sam njezinu slatku guzicu kako se migolji s jedne strane na drugu pri svakom koraku koji je napravila.

Napunila je kantu vodom i krenula natrag prema autu, dok su joj sise poskakivale na svakom koraku.

Odložila je svoju kantu i ubacila sitniš u kutiju za novčiće, okrenuvši kotačić na postavku za ispiranje.

Budući da auto nije prala često, nije shvaćala da stoji malo bliže autu. Kad je aktivirala štapić za prskanje, voda je išla posvuda. Nigerijske djevojke gole Sad kad je bila natopljena, njezina je majica pokazivala svaki detalj tvrdih bradavica, a koža joj je blistala od vlage.

Dok je ispirala, bila je posebno oprezna da ne promaši gornji dio automobila. Držanje štapića iznad njezine glave i stajanje na vrhovima prstiju podiglo je njezinu malu suknju, pokazujući mi slatke guzice. Vidio sam da nosi svoje crne tange koje toliko volim.

Bio sam u strahopoštovanju dok sam je gledao kako se kreće oko auta, rastežući se, posežući i dajući mi pogled na guzicu i tange.

Na moju veliku žalost, isteklo je vrijeme za ispiranje. Pogledala me, nasmiješila se i rekla "Bilo je zabavno." dok je vraćala štapić u držač.

"Ne šalim se", odgovorio sam dok sam čekao sljedeći korak.

Ubacila je još novčića u kutiju i okrenula kotačić na postavku štapića za sapun.

Ova autopraonica opremljena je vrstom štapića za sapun koji ima četku na kraju i polako taloži pjenasti sapun iz sredine četke.Ne koristim puno ove četke, jer sam čuo da grebu boju, ali sada sam pomislio "možete izgrebati svu boju s auta, samo nemojte stati."

Angela je počela puštati četku da kaplje sapunom na auto. Kad se sagnula kako bi proribala stražnje kotače, njezina cijela vlažna, sjajna guzica Upoznajte slobodne ruske nevjeste je izložena dok se suknja dizala. Prešla je na prednje kotače, okrenuvši se prema meni. Dok se saginjala nad mokrom majicom, pala mi je dajući mi prekrasan pogled na njezine sise sve do smeđih bradavica.

Upijao sam viziju koju mi ​​je urezivala u um dok je nastavljala dok nije isteklo vrijeme u ciklusu sapuna. Vratila je štapić na mjesto i uzela rukavicu da počne ribati auto.

Moja žena točno zna što volim. Kurac mi je bio tvrd kao kamen. I oči su mi suzile jer sam se bojala da ću nešto propustiti ako trepnem.

Nastavila je savijati se ovamo-onamo, naizmjenično dopuštajući mi da joj vidim guzicu pa niz majicu. Pokret ribanja natjerao je njezine sise da se njišu naprijed-natrag, hipnotizirajući me.

Odjednom je zastala, dobila napućen izraz lica i rekla: "Ova rukavica jednostavno ne obavlja posao."

Posegnuvši do suknje, polako je povukla tange niz svoje svilenkaste noge. Podigavši ​​ih, rekla je: "Možda će ove bolje funkcionirati."

Srce mi se odjednom učinilo kao da će iskočiti iz grudi.

Okrenuvši se od mene, sagnula se da izriba vrata automobila, na trenutak je oklijevala s blago raširenim nogama, otkrivajući vlažne otvorene usne svoje svježe obrijane mačkice.

Obrijala ju je baš onako kako ja volim, s malo dlačica sprijeda, ali glatkom poput svile oko usana.

Ovo je bio jedan od onih trenutaka u životu, kada se čini da sve što možete učiniti je otići mmmm. dok gledate i uživate.

Živim san kad ugledam auto kako se penje ispred autopraonice.

Sve što mogu misliti je, "kakva loša sreća da je ovo sjajno iskustvo uništeno jer im je netko htio oprati auto".

Znao sam da će Angela, čim podigne pogled i ugleda drugi auto, uskočiti u svoj auto i nestati u trenu.

Dok je auto polako prolazio, mogao sam vidjeti kako mladi vozač gleda u našem smjeru. Usporio je ugledavši ženu u kratkoj suknji i mokroj majici kako pere auto.

Angela nam je bila okrenuta leđima pa nije bila svjesna novog dolaska. Koji je provjeravao njezinu izloženu guzicu dok je prolazio.

Stranac je nastavio dalje, a ja sam pomislio: "Sjajno, odlazi".

Nema te sreće. Zaokružio je i zaustavio se odmah iza auta moje žene, iako su tamo bila još dva prazna štanda.

Kad sam ponovno pogledao svoju ženu, ona se uspravila i okrenula da mi još jednom pogleda svoje sise.

Po izrazu njezina lica mogao sam zaključiti da je bila šokirana kad je vidjela drugi automobil odmah iza svog.

Stajala je i gledala u vozača, dok su joj se nabrekle grudi napinjale o vlažnu košulju.

Izraz na mladićevom licu bio je izraz čiste požude.

Angela je vidjela kako je gleda i nije posustala. Odmah se vratila pranju auta tangama.

Uvijek sam se pitao kako bih reagirao na drugog muškarca koji žudi za mojom ženom. Otkrio sam da je to jedan od najerotičnijih osjećaja koje sam ikada imao. Ovdje je bio mladić koji je promatrao moju ženu s manje od tri metra udaljenosti dok je prala auto, izlažući mu svaki centimetar svog mokrog tijela.

Bilo je očito; usput, Angela se s novim žarom prihvatila ribanja, da je uživala u publici. Počela je provoditi više vremena na prtljažniku i stražnjem braniku automobila. Nagnuvši se preko stražnjeg dijela automobila kako bi oprala prtljažnik, našoj je gošći pružio savršen voajerski pogled na njezinu raširenu mokru macu iz koje je curilo.

Dok je ribala deblo, postala je toliko uzbuđena da više nije mogla izdržati. Okrenuvši se prema mladiću, zagrabila je ruku punu sapunice s auta i počela je trljati po prednjem dijelu svoje košulje. Milovala je prvo jednu pa drugu dojku, podižući majicu, pružajući strancu i meni nesmetan pogled na njezine Narudžba lijepe mladenke sise.

Posegnuvši iza sebe, zagrabila je drugu ruku punu pjene i počela je trljati po nogama. Počevši od gležnjeva, polako je prelazila rukama uz noge sve dok joj se suknja nije podigla, otkrivajući njezinu tamnu mrlju dlaka na mačkici.

Naslonivši se Ladyboy kinky sex auto, jednom je rukom razdvojila svoje nasapunjane usne, a drugom dodirivala klitoris, sve dok joj se noge nisu počele tresti, a svršavanje je bilo udaljeno samo nekoliko trenutaka.

Angela je počela stenjati, okrenula se, raširivši noge i kliznula rukama natrag sve dok joj nisu bile na gležnjevima, otkrivajući sve što je imala.

Stranac i ja gledali smo kako polako podiže ruku, uvlačeći prste duboko u sebe. Gurajući prste unutra i van iz svoje pičke iz koje je kapalo, počela je drhtati od grčeva orgazma.

Nakon trenutka, kada se činilo da je vrijeme stalo, Angela je prišla, uzela kantu vode i izlila je na auto. Sagnula se i podigla svoje mokre tange iz kojih je curila, dajući nam posljednji bljesak. Prišavši mi, dodala mi je gaćice i rekla "Vidimo se kod kuće."

Okrenula se, sjela u auto i odvezla se.

Dok sam prolazio, mladić u autu me pogledao zacakljenim očima i rekao "nije li to najnevjerojatnija stvar koju ste ikada vidjeli."

Mogao sam samo odgovoriti: "Da, to je ono od čega se sastoje snovi."

Sjeo sam u auto i požurio kući.