Djevojka priča nezaustavljiva medijska paljba

Mama se zavalila u naslonjač Adirondack. Njezine podlaktice počivaju na naslonima stolice. Bedra su joj lagano raširena. Imala je zatvorene oči dok se prisjećala maženja s tatom nakon što ju je iskoristila kao običnu kurvu.

Bože, izgledala je tako jebeno božanstveno u tom oskudnom bikiniju. Moj kurac je bio tvrd kao kamen praveći šator u mojim kupaćim gaćama dok sam je uzeo cijelu u sebe i zamišljao djeda kako joj prvo udara lice, a zatim macu.

Teta Jenny me vratila u sadašnjost. "Vidim da si uživao u tome", rekla je promatrajući moj šiljati stup debla.

Pogledao sam je. Sjedila je na rubu svog Adirondack stolca. Prekrivač kupaćeg kostima zatvorio se ispred nje. Njezine lijepe, zategnute sjajne noge zatvorene su. Oči su joj se zalijepile za moj prekriveni tvrdi kurac.

Nasmiješila sam se: "Idemo unutra."

Ustao sam, otišao do vrata, a teta Jenny i njihova mama su me slijedile.

Kad smo stigli u dnevnu sobu, okrenula sam se prema mami i pristojno joj rekla da skine donji dio bikinija i sjedne na rub kauča. Kako je poslušala, skinuo sam gaće. Moj kurac je kruti stup koji strši ravno van.

Mama je sjela i široko raširila bedra, otkrivajući svoju blistavu navlaženu obloženu macu. Priča o njezinom prvom susretu s tatom sigurno je utjecala na nju.

Majka je zurila u moj kurac, podigla noge s poda i stavila ih na kauč, širom otvorivši macu, potpuno se otkrivši.

Mama je uzdahnula: "Samo naprijed Michael. Jebi me."

Nasmiješio sam se, prošao između njezinih raširenih nogu. Moj kurac, kurac njezina sina, nekoliko centimetara od njezina lica.

Zatim sam kleknuo pred nju. Nježno sam trljao ruke gore-dolje po njezinim toplim unutarnjim bedrima. Udahnuo je svježi miris njezine pičke, pogledao je gore, "Ne mama, dopusti mi da ti pokažem koliko volim i želim ti ugoditi kao što ti meni."

Spustio sam glavu, još jednom udahnuo kako bih osjetio njezinu slatkoću, a zatim je okusio. Prelazio sam jezikom gore-dolje po njezinim natečenim usnama pičke, razdvajajući ih, sišući ih, upijajući sokove njezine mace koji su curili iz nje.

Stavila je ruke na moj potiljak, "O slatki Isuse, Michael, uvijek dragi slatki Isuse." Dok je povlačila moju glavu među svoja širom otvorena bedra gurajući moje lice u svoju pičku.

Pio sam njezine sokove. Volim okus. Ljubio sam, sisao i grickao maminu macu obožavajući je. Djevojka priča nezaustavljiva medijska paljba Ispružio sam ruku i počeo je nježno, brzo udarati naprijed-natrag po njezinom klitorisu.

Ispustila je dug uzdah i gurnula me čvršće u stisku za glavu. "O Bože, Michael, o Bože, dragi sine."

Bedra su joj Pencil suknje drhtati. Njezina glatka, ćelava, počela je pulsirati. Tada joj je cijelo tijelo postalo napeto, a zatim se opustilo dok joj se orgazam širio s pičke na ostatak nje. Njezine ruke drže moju glavu na mjestu. Dok mi je majka prelazila po licu.

Kako je njezin orgazam popuštao, majčin stisak je popustio. Sada mi je milovala kosu dok sam ja nastavljao upijati njezin sok oko njezinih napuhanih usana. Podigao sam pogled prema njoj. Sišao sam s koljena i poljubio je s ljubavlju, dopuštajući joj da oboje uživamo u okusu njezinih esencija.

Okrenuo sam se i vidio tetu Jenny kako stoji i gleda. Ruke je prekrižila i držala pokrivač oko sebe. Lice joj je bilo rumeno. Polizala je usne. Definitivno je bila napaljena.

Nasmiješio sam joj se, "Sada je tvoj red na tetu Jenny."

Uzvratila mu je osmijeh i otvorila pokrivalo, skinuvši ga s ramena i pustivši da padne na pod. Počela je skidati donji dio bikinija.

Zalajao sam na nju: "Što, dovraga, misliš da radiš?"

Zbunjeno me pogledala: "Ali rekao si, bilo je."

Prekinuo sam je, "Šuti."

Izgledala je šokirano, a zatim je imala ljutit izraz lica. Napravio sam nekoliko koraka i stao ispred nje. Stajala je ondje, gotovo gola, ranjiva, s rukama na boku.

Zarežala je: "Sada slušaj Michael, ja sam ta."

Ispružio sam ruku i u šaku uhvatio šaku punu njezine tamne, guste, kestenjaste kose. i snažno joj povukao glavu unatrag, zbog čega je ostala bez daha. Režao sam: "Ja sam ovdje glavni. Ja sam glavni u kući kad ti tata nije u blizini.Razumiješ li me, kučko?"

U tom trenutku mislim da je moja draga, dominantna teta Jenny shvatila tko je bik, a tko krava. Izraz njezina lica promijenio se u krotkost. Tijelo joj je klonulo. Znala je da sam fizički jači od nje. Imala je povrijeđen izraz u očima dok je gledala moje lice. Pogledala je moju majku. I ja sam pogledao. Moja mama je imala blagi osmijeh na licu dok je gledala malu scenu koja se odvijala ispred nje.

Izraz lica tete Jenny očvrsnuo je kad je vidjela moju majku kako se smiješi: "Nemaš pojma mala seko, ti si još uvijek moja."

Povukao sam tetu Jenny za kosu natjeravši je da me pogleda. "O mojoj mami. Ponašat ćeš se s njom s malo više poštovanja kad sam u blizini. Nema više tvoje šašave dominacije, tvog sadističkog ruganja. I ako mi mama kaže da si otišao predaleko kad ja nisam u blizinihoću, samo nemoj. Kralj Ludvig II Dildo Shvaćaš curo?"

Ponovno sam je povukao za kosu, lecnula se od boli i odgovorila: "Da Michael, razumijem."

Pogledao sam mamu, a zatim opet tetu Jenny, "Pa?"

Teta Jenny je pogledala moju majku i tiho rekla: "Oprosti Beth. Žao mi je."

Nasmiješila sam se, "Sad je bolje. Teta, klekni. Vrijeme je za malu osvetu mojoj majci."

Teta Jenny je pala na koljena. Polizala je usne. Pomislio sam u sebi da je vjerojatno mislila kako bi bilo zabavno jebati se od svog dominantnog nećaka.

Spustio sam pogled na nju. "Otvori usta."

Poslušala je.

Nasmiješio sam joj se, klečeći preda mnom. "Otvori usta, Elizabeth."

Teta Jenny me pogledala zbunjeno, a onda shvatila. Ako se djed htio pretvarati da jebe moju majku u lice misleći na nju, ja bih je zlostavljao u lice, misleći na svoju mamu.

Bijesno sam je pogledao. "Malo ću maštati, koristeći tvoje lice." Pogledala sam mamu. Usta su joj bila otvorena i smiješila se. "Vidi mama, osveta može biti zabavna. Uživaj!"

Stavio sam jednu ruku čvrsto na svoju tvrdu osovinu šireći zadebljanje glavu još više.Položio sam drugu ruku na potiljak tete Jenny i gurnuo joj lice naprijed. Širom je otvorila usta i usisala moju glavu kučeta u usta, zahvativši cijeli vrh.

'To je moja cura. Puši sinu kurac Elizabeth. Puši dušo. Bo derek seks snimka ću ti pojebati lice. Pusti me da ti stvarno jebem lice!'

Nadao sam se da se teta Jenny osjećala kao moja majka prije tih godina, ponižena, izdana, iskorištena, zlostavljana. Sada mi je bila samo usta.

Rugao sam joj se: "Jadna teta Jenny, bi li radije da ja jebem tvoju sestru u facu i dozivam tvoje ime ili da ja tebe jebem u facu i dozivam tvoje sestre. Ha, ti mala faco?"

Zgrabio sam šake pune slatke crvene kose u svojim rukama i počeo pumpati svoj penis u lice tete Jenny, tjerajući je da se guši i grgolji svaki put kad bih joj se zabio duboko u usta udarajući joj u stražnji dio grla.

Nije mogla odgovoriti s ustima punim mog kurca. Suze su joj počele teći niz lice i zbog moje kite i zbog mog bolnog zlostavljanja prema njoj. Kako joj je njezin dragi, neiskusni nećak mogao to učiniti. Jebi joj lice, pretvarajući se da je to njegova majka.

Sada sam objema rukama držao njezinu glavu čvrsto u svom stisku. Prsti su mi se zapleli u kosu tete Jenny. Gurnuo sam joj kurac u usta udarivši joj u stražnji dio grla. Ispuštala je zvukove grgljanja, grcanja, dašćući dok sam je lubanje ševio.

Pogledala sam mamu. Sjedila je na kauču, ruku spuštenih na leđa sa zadovoljnim osmijehom na licu.

Gurnuo sam svoj kurac do stražnjeg dijela grla tete Jenny i zadržao ga tamo. Ruke su joj bile savijene u zrak, prsti rašireni. Prvi puls sperme izbio je iz mog kuraca, ravno u njezino grlo. Zagušila je i iskašljala većinu toga iz usta prskajući sve po mojim stidnim dlakama, jajima i gornjem dijelu bedara. Dildo dve devojke i momak (FFM trojka) Povukao sam svoj kurac Njegov kurac nekoliko centimetara od njezina lica. Sljedeći grč sperme proširio se bijelom prugom preko njezina nosa, u i preko Besplatan razgovor uživo za odrasle, čela i spustio se na njezinu crvenu kosu.Sljedeći prasak raširio se gotovo jednako daleko, ali je prekrio njezin obraz i sve do kose.

Bila je mirna, dašuljala se i kašljala. Zastenjao sam, "Bože, mama, ti si jedna prokleto dobra drolja koja puši kurac. Isuse!"

Kako su moji valovi sperme jenjavali, premjestio sam svoj ispumpani kurac preko lica tete Jenny, razmazujući ga svojom snagom.

"Sviđa ti se moja sperma, zar Porodični momak debeli seks mama. Voliš da te sin jebe u lice; koristi te kao njegovu osobnu spermu. Zar ne, mama?"

Jecala je.

Opetljao sam prste s njezine kose, oslobodivši joj glavu. Klonula je natrag. Njeno dupe naslonjeno na listove. Lice joj je preplavljeno nećakovom spermom. Dok sam navlačio svoje gaće, nasmiješio sam joj se.

Mama je ustala s kauča. Kleknula je ispred starije sestre. Stavi joj ruke ispod brade. Mama je podigla sestrinu glavu, nagnula se naprijed i počela nježno lizati moju spermu, sestrine suze i slinu s lica.

Kad je mama završila s čišćenjem sestre, one su se, još klečeći, zagrlile i izljubile.

Prekinuo sam ovu dirljivu scenu, "U redu, vas dvoje se pripremite da idete na plažu.

Oboje su me pogledali, ustali i krenuli niz hodnik prema svojim sobama i kupaonicama.

Nasmiješio sam se u sebi: "To je bilo zabavno."

Sjedio sam na kauču, likujući. "Ja sam gospodar svoje mame i tete Jenny. Nije loše."

Mama se prva vratila u dnevnu sobu. Nosila je otvorenu masku preko svog crnog bikinija s mikro-G žicom, velike sunčane naočale s bijelim okvirom i preveliki smeđi šešir za plažu. Izgledala je nevjerojatno ukusno.

Zatim je ušla teta Jenny, izgledala je zapanjujuće. Svježa šminka, isti veliki šešir kao moja mama. Njezine duge preplanule noge nazirale su se sve do vrha bedara, završavajući samo na dužini kratkog pokrivača koji je bio zatvoren oko nje, ali nije skrivao njezinu figuru ili velike sise.

Nasmiješio sam se, "Skini maske dame, želiš da ti trebaju."

Obojica su me zaprepašteno pogledala. Moja mama, glas joj je molećiv. "Michael, ne možemo ovako šetati plažom."

Nasmiješila sam se i čvrstim glasom uzvratila: "O da, možeš i hoćeš. Sada ih skini".

Oboje su skinuli omote i bacili ih na kauč.

Bože, jesu li izgledale vruće. Spremno za jelo.

"Svako uzmite ležaljku za plažu i svoje ručnike i torbu za plažu, idemo."

Izašli smo kroz vrata, niz usku stazu do plaže. Kad smo krenuli hodati plažom, bila sam tu, s dvije strane od mene dvije lijepe zrele žene u bikiniju. Jedna visoka, puna ljepotica, druga niža, vitka, prilično ukusna kujica.

Na plaži je bila prilično gužva i mogao sam vidjeti kako se glave okreću dok sam šetao svoje dvije boginje malo dalje od središta plaže, zaustavio se, spustili smo naše ležaljke.

Moje dvije "cure" su počele sjedati. Ja sam im, opet nasmiješen, rekao da ostanu stajati. Omogućiti svima oko nas da ih dobro vide. Posegnula sam u torbu za plažu i zgrabila limenku spreja za sunčanje. Pogledao sam tetu Jenny. Imala je svečan izraz lica.

"Ispružite ruke ravno." Naručio sam. Poslušala je, dok sam hodao oko njenog otkrivenog tijela da svi vide dok sam prskao losion posvuda, od vrata do nožnih prstiju. Njezino tijelo sada svjetluca na suncu. Moj se kurac trza pri pogledu na nju.

"Sada možeš sjesti, teta.". Dobacila mi je kratki pogled i sjela na kratku ležaljku za plažu.

Okrenula sam se mami, "Ti si na redu draga, ruke naprijed."

Mama je ispružila ruke. Poprskao sam je losionom. Moj se kurac počinje ukočiti. Gotovo golo tijelo moje majke otkriveno. Znao sam da je većina očiju bila uprta u nju dok je pozirala ispruženih ruku. Stao sam korak Big tits orsoloya, diveći joj se, želeći je zagrliti. Opirući se, rekao sam joj da sjedne. Anastasija Buđić price Pogledala me i spustila se u ležaljku za plažu.

Poprskala sam se i sjela između njih.

"Razmaknite koljena, dame. Želim da svi koji podignu pogled dok prolaze pokraj njega dobro pogledaju." Obje su lagano razmaknule bedra, otkrivajući svoje jedva pokrivene sočne mačkice. Nasmiješila sam se svojoj novootkrivenoj moći."U redu teta, ti si na redu, pričaj mi o prvom putu kad te je djed povukao i pojebao te."

Teta Jenny je uzdahnula: "Pa, završila sam prvu godinu i upravo sam se vratila kući na ljeto. Sve je izgledalo normalno prvih nekoliko dana, Narudžba lijepe mladenke onda sam primijetila kako tata rukom prelazi preko guzice tvoje majke gotovo svaki put kad bi stajala ili hodala u njegovoj blizini. Jednog sam jutra ušao u kuhinju i oni su bili zagrljeni. Vidjeli su me i polako se odmaknuli, oboje s neugodnim izrazima lica. Samo sam odmahnuo glavom i skuhao kavu ne razmišljajući o tome. Kad sam uhvatio ponovno ih sljedeće večeri, u istom zagrljaju, mogla bih se zakleti da su se upravo poljubili.

Kasnije te noći, kad je tata rekao da ide u krevet i poljubio me u čelo, a zatim poljubio tvoju majku u usta, znao sam da se nešto sprema. Nisam siguran što. Mislim, nisu mogli biti. Jesu li mogli?

Znala sam kako saznati.

'Lizzie, hajde da se napušimo i ispričat ću ti o dečkima i curama s kojima sam spavao'.

Tvoja majka je širom otvorila Peliculas de porn, 'CURE?!'

'Da'.

Izvukao sam joint ako su se moja torbica i tvoja majka zahihotali. Zapalio sam ga, duboko povukao i pružio joj ga. Ona je učinila isto. Oboje smo zadržali dim i polako izdahnuli.

Vaša mama je zabrinuto pitala: 'Djevojke. Koje djevojke. Koliko. Kurvo jedna.'

Nasmijao sam se, još jednom povukao i vratio joj joint. Već sam počeo osjećati afekt.

Rekao sam tvojoj mami o svojoj prvoj djevojčici. Bilo je s mojom kolegicom iz spavaonice Jessie. Njezin je dečko upravo prekinuo s njom. Pili smo, ona je jecala, mazili smo se. Sljedeće čega sam se setio je da smo se ljubili i prelazili rukama jedno preko drugog. A onda, oboje smo bili goli, moja glava među njenim bedrima, jeli moju prvu macu i tjerali malu kučku da svrši. Uzvratila mi je uslugu i OH MOJ BOŽE. Zna li ta cura jesti macu. bilo je tako drugačije od bilo kojeg tipa s kojim sam ikad bila. Nema brkova koji se trljaju o vaše stvari ili oko vaše mace. Samo meki, topli obrazi.

Uglavnom, oboje smo često dolazili. Šišanje je bilo jako zabavno. Tako se seansa jecanja pretvorila u noć punu smijeha i seksa. Cenforce-D Dildo Nastavili smo kroz godinu. Nijedna nije odustajala od dječaka, ali bila je to lijepa diverzija i pronašli smo puno drugih djevojaka koje su bile znatiželjne ili su jednostavno voljele djevojke.

Dugo sam vukao i samo ispljunuo, 'Pa, što se događa s tobom i tatom.'.

Tvoja majka ima taj mali, djevojački izraz lica. Ugrizla se za donju usnu i doslovce zahihotala: 'Jebeni sam tata'.

Stavila je ruke na usta, pokušavajući se ne nasmijati. Izlanuo sam, 'ŠTO?' A moja slatka mala nevina sestra se nasmijala, 'Da, tata i ja se jebemo, ja mu popušim kurac, on jede moju pičku i Jenny, nećeš vjerovati kolika mu je kurac. Tako je gusta; Jedva ga mogu uhvatiti ustima. I svaki put kad se ševimo, on mi rasteže pičku do krajnjih granica i ja svršavam iznova i iznova. Tata se stvarno zna zajebavati!'

Bio sam zaprepašten. Bez riječi, ali moja maca je bila mokra.

Tvojoj majci, kad je napušena, padaju sve njezine inhibicije. Ipak, šokirale su me njezine sljedeće riječi, 'Želiš gledati?'

Čeljust mi je pala, 'Što'?

'Želiš li gledati mene i tatu. Rekao mi je da dođem u njegovu sobu oko pola sata nakon što smo otišli u krevet. Želi me jebati dok si ti u kući. Rekao je da će ga to još više napaliti, znajući da si odmah niz hodnik. Uvijek ostavlja upaljeno svjetlo. Voli me gledati dok se jebemo. Dakle, želiš gledati. Ostavit ću vrata odškrinuta.'

Zaprepašten, kimnuo sam 'da'.

'U redu!', rekla je tvoja mama kao vrtoglava školarka, 'Ajmo u moju sobu da se spremim'.

U sobi tvoje majke gledao sam je kako se skida gola. Njezino vitko srednjoškolsko tijelo, sitne špicaste sise, duge tanke noge i njezina meka bujna kestenjasta kosa. Njena potpuno ćelava maca. Bila je zapanjujuća. I trenutno sam je prvi put vidio na seksualni način. Mala kučka.

Odjenula je samo kratku, crnu spavaćicu koja joj je jedva pokrivala macu. Njezino zategnuto malo tijelo na vidiku.Poprskala ju je parfemom i zahihotala se poput djevojčice dok je uzimala još jedan gutljaj iz džointa, taj je tata obožavao njezin miris jagode. Zatim je zgrabila gumicu za kosu s toaletnog umivaonika, povukla kosu unatrag i čvrsto je skupila u rep.

'Tata voli gledati kako njegov kurac ulazi u moje lice kad ga popušim. Hajde idemo. Budi tiho, ne želimo da tata zna, znaš'.

Misli su mi se motale. 'Moja nevina, naivna mala sestra, tatino lice je jebe. Što se dovraga ovdje događa?' Slijedio sam je niz hodnik do spavaće sobe našeg oca.

Tvoja Dildo majka ušla u tatinu spavaću sobu i zatvorila vrata ostavivši ih odškrinuta. Gledao sam kako tvoja majka vozi svoju tada slatku, zategnutu mladu guzicu preko sobe, njišući je naprijed-natrag prema meni. Kao što je rekla, tata je ostavio upaljeno svjetlo na krajnjem stolu. Njegov meki sjaj ispunio je sobu.

A tu je bio i vaš djed, glave i ramena naslonjenih na jastuke, ležeći potpuno gol na posteljini. Njegova dlakava prsa i noge uhvatile su mekani sjaj svjetla svjetiljke. Čuperak dlaka oko stidne regije. Bio sam na koljenima vireći kroz vrata pokušavajući uhvatiti pogled na ovaj preveliki kurac oko kojeg je moja draga mlađa sestra vrijeđala.

Tvoja je majka stajala na kraju kreveta i pustila da joj prozirni ogrtač padne na pod. podigla ruke iznad glave i polako se okrenula. Tatine Bbw jako crna oči bile uprte u njezino vitko, mlado zategnuto tijelo. Činilo se da svijetli u rasvjeti sa žarnom niti.

Prišla je suprotnoj strani kreveta i popela se na njega, okrenuta prema meni. Njezina glava lebdi iznad njegove zdjelice. Dobacila mi je brzi pogled, pretpostavljam da vidim gledam li. Zatim je podigla pogled prema tati i blagim djevojačkim glasom sažalno rekla: 'Nisi težak tata, mislila sam da ćeš biti spreman za mene'.

Želio sam osjetiti kako mi se kurac stvrdnuo u tvojim ustima. Znaš koliko mi se to sviđa, kučko moja mala.'

Tvoja majka je sagnula ruku i podignula kurac tvog djeda između njegovih bedara. Glasno sam spriječio dah.O moj Bože. Šokirao me pogled na njegov još uvijek mlitavi kurac. Bio je tako debeo da prsti tvoje majke nisu mogli stati oko njega. Izgledao je težak, vrh joj je pao u šaku.

Tvoja je majka još više sagnula glavu, polizala bok, držeći komad mesa uspravno i stavila usne tik iznad vrha, gledala ravno u mene dok sam čučao na vratima. Prešla je jezikom preko obrezane kacige koja je sada bila ohrabrena krvlju i fokusirajući oči prema dolje, usisavši cijeli vrh, prešla crvenim usnama u usta.

Zamislio sam kako joj se čeljust napinje, usta puna tatine glave kurca. Zurio je u nju, gledajući svoju djevojčicu kako gladno siše njegov kurac. Jednom je rukom posegnuo prema dolje, uhvatio njezin konjski rep i gurnuo svoj kurac dalje u osamnaestogodišnje lice svoje kćeri.

Glasno krkljanje, praćeno grkljanjem, ispunilo je sobu dok je vaš djed pun ljubavi nabijao svoj kurac u njezino grlo. Ruke su joj sada bile podignute u zrak, raširenih prstiju.

Povukao ju je za konjski rep podižući joj glavu gotovo do kraja sa svoje šipke, ona je duboko udahnula zrak, a zatim joj je gurnuo glavu natrag na svoj kurac, sve dok joj nije udario u stražnji dio grla i ona je bespomoćno ponovila isto zvuči kao prije.

Pogledao sam našeg tatu. Imao je sadistički smiješak na licu dok je počeo ritmički jebati tvoju majku u glavu koristeći njen konjski rep kao ručku pumpe, pomičući se gore-dolje na njegovom prekomjernom debelom kurcu.

Pretpostavljam da sam imao iste osjećaje koje je imala tvoja majka kad je nagazila na tvog djeda drkajući tati, kćeri pornografski dozivajući moje ime. Bila sam ljuta, zavidna i ljubomorna što je tata koristio lice moje mršave mlađe sestre, a ne moje. Osim toga, i ja sam se totalno napalio!

Osjećao sam vlažnost svojih gaćica na vanjskom dijelu svoje mace. Ustao sam, naslonio se leđima na zid pokraj vrata i brzo skinuo traperice, gaćice i čučnuo natrag da gledam kako moj tata jebe tvoju majku u lice.Skinula sam košulju, otkvačila i skinula grudnjak, pustivši ga da padne u gomilu moje odbačene odjeće pokraj mene. Prstima sam prelazio preko svog klitorisa, masirajući ga u ritmu glave tvoje majke koja se njiše gore-dolje po kiti našeg djeda, dok sam drugom rukom gnječio moje pozamašne sise.