Pravi incest sestra brat

Svakog ljeta odemo u inozemstvo, negdje gdje je vruće, Steve obično malo istražuje i pronalazi mjesto gdje se možemo sunčati goli, bilo u odmaralištu ili barem na plaži. Ove godine je to bilo na francuskoj Pravi incest sestra brat obali u CHM Montalivet. Jednostavno vjerujem onome što on odabere pa nisam znala što očekivati. Dovezli smo se iz Le Harvrea u našem kamperu koji volim.

Moram reći da, iako volim biti gola na odmoru, još uvijek sam malo nervozna zbog svega prije nego što stignemo, ja sam poslovni savjetnik u Ujedinjenom Kraljevstvu i umrla bih kad bi ljudi znali što radim na odmoru, ja mislim da sam u anonimnosti boravka u inozemstvu gdje me nitko ne poznaje dovoljno slobodna da istražim svoju seksualnost.

Stigli smo kasno navečer i našli smo se u mirnom sportu parkirati kamper na rubu kampa. Prošetali smo se do centra sela kako bismo nešto pojeli, a zatim se vratili u kamper na spavanje. Ležali smo u kombiju i pričali o kampu. Mislio sam da izgleda lijepo, visoki borovi posvuda, prošla je godina dana od našeg posljednjeg odmora i razgovarali smo o tome da smo cijeli dan goli i kako bi se to opet osjećalo. Bio sam malo zabrinut, znam da imam prilično lijepo tijelo, ali poput mnogih žena uvijek bih željela da neki dijelovi budu drugačiji. Muškarci me često gledaju kad sam na plaži, što sam u početku smatrala napadnim, ali sada smatram prilično seksi. Na kraju smo vodili ljubav i utonuli u san.

Sljedeće jutro bilo je veličanstveno; sunce koje sja kroz borove izazivajući paru rose. Nebo je bilo jarko plavo i čekao sam tri tjedna odmora. Ja sam se dobrovoljno javio da pokupim kroasane dok sam se htio tuširati, uzeo sam svoje toaletne potrepštine i hodao gol prema kupaonicama. Volio sam osjećaj svježeg jutarnjeg zraka na svojim grudima i onaj prvi osjećaj ranjivosti dok su ljudi hodali je prošao rekao "Bonjour" to je tako drugačije od mog normalnog dana u Engleskoj. Mislio sam se prvo istuširati.Tuševi su u bloku, ali tamo gdje je vrijeme inače toplo, oni su na otvorenom, Mainstream prici sa stvarnim scenama seksa sam objesio ručnik, pronašao toaletne potrepštine i stao ispod jednog od vrućih tuševa, stajao sam godinama puštajući vreli snažan sprej preko mene, prvo sam oprala kosu i stavila regenerator dok sam čekala regenerator sapunala sam grudi radeći dolje do pičke i niz noge, nisam stigla depilirati noge prije nego što smo otišli pa sam odlučila upotrijebiti britvicu, Mjeseci depilacije upravo Nylonmagazinetv najlon tv troši uništeni. Sredio sam noge i počeo šišati macu. Inače samo brijem oko vagine i kraćim gornji dio jer ne mogu podnijeti svrbež kad sve ponovno izraste, bio sam zauzet s podignutom nogom ulazeći u sve pukotine kad je gospođa iza mene rekla "bonjour" zamalo sam iskočio iz kože, ovdje sam brijao svoju macu u tuđem stilu, laknulo mi je da je to bila druga ženka, volim da mi stidne pube izgledaju uredno i ujednačeno, pa sam nastavio da ih dovedem u red, sve je trajalo sve kraće i kraće i razmišljao sam o peniju za funtu i potpuno sam ga obrijao. Znao sam da će Steve biti zadovoljan da ću se kasnije morati nositi sa svrbežom.

Isprao sam kosu i tijelo mi se osušilo, Francuskinja se nasmiješila i pogledala moju svježe obrijanu macu i rekla "Zbogom", Dok sam hodao prema trgovinama, osjetio sam svježi jutarnji zrak na stidnom području, to je bio tako novi osjećajosjećala sam se i seksi, posramljeno, ranjivo i slobodno u isto vrijeme. Odmah sam omotala ručnik oko struka i krenula dalje, nakon nekoliko minuta propustila sam uzbuđenje svih tih osjećaja i kad sam ušla u trgovačku zonu, vratila sam ručnik preko ruke. Boulangerie je bio pun uglavnom muškaraca koji su skupljali bagete za doručak. Red je bio poprilično dugačak i dok sam čekala okrenula sam se da uhvatim sunce koje je strujalo kroz izlog, uhvatila sam svoj goli odraz u izlogu, moje stidne usne su prilično dugačke i bile su potpuno na vidiku. Pravi incest sestra brat Kao što možete pretpostaviti, drugi su muškarci također gledali u prozor.Brzo sam se okrenuo u nadi da će se red kretati brže, moram reći da sam sada kako je praznik odmicao počeo uživati ​​u ovoj pažnji, ali sve je to za mene bila nova senzacija.

Na kraju sam kupio doručak i krenuo natrag do našeg kampera, ja novi Steve bih bio oduševljen mojom "frizurom" Prošao sam pored više ljudi koji su ulazili u trgovine dok sam išao kući. Volio sam ovaj osjećaj potpune slobode.

Kad sam se vratio, Steve je ležao na visećoj mreži koju je razapeo dok se okrenuo mogao je vidjeti moju ćelavu macu. Nasmiješio se od uha do uha. "Izgledaš fantastično", rekao je, ispričala sam mu o redu u dućanu i šetnji kući jer sam se već počela napaljivati. Ispružio je ruku i pomilovao moju glatkoću nježno milujući moje usne. Razmaknula sam noge i pružila mu se u ruku. Vani na otvorenom njegov dodir bio je raj, Gurnuo je prst u mene polako ga povlačeći i kušajući ga. "To je bolje od kroasana", rekao je. Samo sam htjela osjetiti njegovo bockanje u sebi. Zgrabivši ga za ruku odvela sam ga u kamper, popela sam se na Steveov kurac. Do sada sam bila toliko mokra da je jednostavno savršeno uklizao, Steve me počeo ispitivati ​​o mojoj šetnji, Koliko me muškaraca vidjelo. Koliko njih bi htjelo staviti svoj kurac u moju obrijanu pičku. Jesam li vidio velike kite. Kakva je bila žena koja me gledala kako se brijem. Voljela sam sve te maštarije, posebno kad je Steve počeo pričati o tome da me drugi muškarac jebe, do sada sam već klizila gore-dolje spremna da vrisnem, počela sam razmišljati o posebno dobrom tipu koji mi se nasmiješio na stazi koja se pridružila u s nama. Steve je došao prvi napunivši me, spustila sam ruku na svoj kliter mahnito ga masirajući dok me nije preplavio veliki val zadovoljstva.

Ležao sam neko vrijeme, stvarno sam uživao iu fantaziji iu stvarnosti gole šetnje i pomisli da me jebe drugi Gole tinejdžerke se jebaju kraju smo doručkovali i započeli naš najseksualniji odmor ikad. Tijekom sljedeća tri tjedna skoro svaki dan doživljavali smo novu seksualnu avanturu.